بورسیه های دولت اروپا در سال 2024 به طور کامل تامین می شود


بورسیه تحصیلی DAAD EPOS (آلمان): بورسیه تحصیلی DAAD EPOS با بودجه کامل در آلمان برای کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان بین المللی دسترسی به آموزش با کیفیت بالا در زمینه های مختلف را ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی NL 2024-25 (هلند): بورسیه دولتی هلند NL بودجه کاملی را ارائه می دهد و از دانشجویان سراسر جهان دعوت می کند تا در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری ادامه دهند. برنامه در یک محیط دانشگاهی پر جنب و جوش.

بورسیه دولت ایفل فرانسه 2024: در نظر گرفته شده برای کارشناسی ارشد و دکتری. برای جویندگان، بورس تحصیلی دولت ایفل فرانسه به عنوان چراغی از حمایت مالی و تعالی دانشگاهی در چشم انداز فرهنگی فرانسه عمل می کند.

بورسیه های دولتی بلژیک 2023/24: بورسیه های دولتی بلژیک برای دوره های کارشناسی ارشد و تحصیلی، پوشش مالی کاملی را ارائه می دهد و دانشجویان بین المللی را تشویق به موفقیت در رشته انتخابی خود می کند.

بورسیه های دولتی دانمارک 2023/24 (دانمارک): بورسیه های دولتی دانمارک با ارائه بودجه جزئی برای مقطع کارشناسی ارشد، از فعالیت های آکادمیک در دانمارک حمایت می کند و همکاری بین المللی و تبادل دانش را ارتقا می دهد.

بورسیه های دولتی NAWA لهستان 2023/24: با حمایت برنامه NAWA، صندوق بورسیه دولتی لهستان برای کارشناسی ارشد و دکتری. تحقیق، ارتقای تعالی دانشگاهی و تنوع فرهنگی در قلب اروپا.

بورسیه های دولتی مجارستان 2024: دارای 5000 بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری. بورسیه های تحصیلی دولت مجارستان راه هایی را برای شکوفایی استعدادهای جهانی در چشم انداز دانشگاهی مجارستان ایجاد می کند.

بورسیه های دولتی سوئد 2024: بورسیه های دولتی سوئد با 250 بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان را به سمت برتری علمی و غنای فرهنگی این کشور نوردیک جذب می کند.

بورسیه های دولتی ایرلند 2024: بورسیه های دولتی ایرلند، از جمله بورسیه های تحصیلات تکمیلی، با ارائه بودجه کامل برای کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا به میراث دانشگاهی ایرلند کمک کنند.

بورسیه های دولتی ایتالیا: در حالی که به طور موقت تعطیل است، بورسیه های دولت ایتالیا برای کارشناسی ارشد و دکترا. انتظار می رود که آنها در سال 2024 بازگشایی شوند و فرصت های آموزشی با بودجه کامل را در این مرکز فرهنگی نوید می دهند.

بورسیه های دولتی فنلاند 2024: اگرچه بورسیه های دولت فنلاند در حال حاضر بسته شده است، آنها بودجه کامل را برای مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند، اما دانشجویان را برای دریافت تحصیلات در سطح جهانی در یک محیط اسکاندیناوی جذب می کنند.

بورسیه های دولتی اتریش 2024: بورسیه های دولتی اتریش که در حال حاضر برای درخواست ها باز هستند، به طور کامل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تأمین می شوند. دعوت از دانشمندان جهان برای کمک به چشم انداز دانشگاهی اتریش.

بورسیه های دولتی رومانی 2024 وزارت امور خارجه: بورسیه های دولتی رومانیایی با بودجه کامل برای لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا منتشر خواهد شد. مایل است از دانشجویان بین المللی در تلاش های آموزشی خود حمایت کند.

بورسیه تعالی دولت سوئیس 2024: بورسیه دولتی سوئیس برای برنامه‌های کاربردی باز است و به طور کامل برای کارشناسی ارشد و دکتری هزینه می‌کند. جذب استعدادهای جهانی به موسسات دانشگاهی مشهور سوئیس.

برنامه بورس تحصیلی Erasmus Mundus 2024: برنامه بورسیه اراسموس موندوس که برای درخواست ها باز است، به طور کامل برای کارشناسی ارشد و دکترا تامین مالی می کند. ترویج همکاری های بین المللی و تعالی دانشگاهی در دانشگاه های اروپایی.

بورسیه های دولتی ترکیه: بورسیه های تحصیلی ترکیه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با بودجه کامل، دانشجویان بین المللی را برای کشف تجربه غنی فرهنگی و فرصت های علمی در ترکیه جذب می کند.

بورسیه های ذهنی استاد بلژیک: با ضرب‌الاجل‌های مختلف، بورسیه‌های بلژیکی Master Mind Scholarships به طور کامل برنامه‌های کارشناسی ارشد را تأمین می‌کنند و به دانشجویان فرصتی منحصر به فرد برای برتری در زمینه‌های مختلف در این کشور اروپایی ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید