درخواست: بورسیه تحصیلی سال اول ZUEL با بودجه کامل 2024


دانشگاه اقتصاد و حقوق ژونگنان (ZUEL) مفتخر است که تحصیل در بورسیه تحصیلی سال اول ZUEL 2024 را ارائه می دهد که فرصتی عالی برای دانشجویان بین المللی که مایل به شروع سفر تحصیلی خود در چین هستند ارائه می دهد.

این بورسیه معتبر برای برنامه های کاربردی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی را پوشش می دهد و کمک هزینه زندگی سخاوتمندانه ای را ارائه می دهد، که بر تعهد ZUEL برای ایجاد یک محیط آموزشی متنوع و فراگیر تاکید می کند.

نکات برجسته بورسیه

محدوده مطالعه: این بورسیه برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مختلف در ZUEL در دسترس است.

پشتیبانی مالی: دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی “تحصیل در ZUEL” برای دانشجویان سال اول، شهریه رایگان، خوابگاه و کمک هزینه زندگی سخاوتمندانه دریافت خواهند کرد که تجربه تحصیلی راحت و مساعدی را تضمین می کند.

موسسه معتبر: دانشگاه اقتصاد و حقوق ژونگنان (ZUEL) چراغ راه تعالی دانشگاهی در چین است که آموزش در سطح جهانی را با تمرکز بر تحقیق، نوآوری و همکاری جهانی ارائه می دهد.

مهلت درخواست: دانشجویان علاقه مند می توانند در طول دوره درخواست مشخص شده برای بورسیه تحصیلی اقدام کنند که جزئیات آن را می توان در وب سایت رسمی ZUEL یافت.

معیارهای واجد شرایط بودن

این بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی با دستاوردهای علمی برجسته، اشتیاق به یادگیری و تعهد به کمک مثبت به جامعه ZUEL باز است.

درباره دانشگاه اقتصاد و حقوق Zhongnan (ZUEL): ZUEL یک موسسه آکادمیک پیشرو در چین است که به دلیل تعهد خود به تعالی در آموزش، تحقیق و مشارکت جهانی شناخته شده است.

ZUEL با طیف متنوعی از برنامه ها و تمرکز بر نوآوری، دانش آموزان را برای برتری در زمینه های انتخابی خود و کمک به دانش و جامعه آماده می کند.

برنامه های تحصیلی واجد شرایط برای بورسیه تحصیلی ZUEL: بورس تحصیلی ZUEL برای برنامه های آموزشی مختلف از جمله در دسترس است.

  • برنامه های کارشناسی: 4 سال با کمک هزینه 1 ساله.
  • برنامه های کارشناسی ارشد: 2 تا 3 سال با کمک هزینه 1 ساله.
  • برنامه های دکتری: 4 سال با کمک هزینه 1 ساله.

تم های موجود: اقتصاد، حقوق

مزایای بورسیه

برای نوع B، دریافت کنندگان ثبت نام و آموزش رایگان و همچنین اقامت رایگان دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، کمک هزینه ماهیانه 1500 یوان و بیمه درمانی جامع شامل می شود. نوع C مزایای قابل مقایسه ای را ارائه می دهد، به جز کمک هزینه ماهانه.

اعضا همچنان ثبت نام رایگان، شهریه، اسکان و بیمه درمانی جامع دریافت می کنند.

مهلت درخواست برای بورسیه تحصیلی سال اول ZUEL: فراموش نکنید که قبل از پایان مهلت برای بورس تحصیلی ZUEL Freshman درخواست دهید. آخرین مهلت ارسال درخواست ها 15 می 2024 است.

نحوه درخواست برای بورسیه تحصیلی ZUEL 2024

برای بورسیه تحصیلی سال اول ZUEL 2024، روند درخواست برای دانشجویان بین المللی ساده شده است و نیازی به آیلتس یا هزینه درخواست ندارد.

از پورتال بین المللی دانشجویی ZUEL دیدن کنید، ثبت نام کنید، وارد شوید، “بورسیه بین المللی دانشجویی” را انتخاب کنید، اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید، مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید و درخواست خود را ارسال کنید.

سایر فرصت های بورسیه در ZUEL در سال 2024

علاوه بر بورسیه تحصیلی سال اول ZUEL، دانشجویان بین المللی می توانند سه برنامه بورسیه تحصیلی دولت چین را در دانشگاه اقتصاد و حقوق Zhongnan مطالعه کنند:

  • بورسیه کمربند و جاده: آخرین مهلت درخواست 15 می 2024 است.
  • بورسیه تحصیلی جاده ابریشم: آخرین مهلت درخواست 15 می 2024 است.
  • بورسیه تحصیلی CSC: آخرین مهلت درخواست برای بورسیه تحصیلی CSC 23 فوریه 2024 است.

این فرآیند درخواست ساده و فرصت های بورس تحصیلی اضافی نشان دهنده تعهد ZUEL به ارائه تحصیلات مقرون به صرفه به دانشجویان بین المللی است.

اکنون درخواست دهید و از شانس دستیابی به اهداف دانشگاهی خود در دانشگاه اقتصاد و حقوق ژونگنان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید