یک دستیار ثبت شده برای کودکان خردسال فراهم کنید


وضعیت: هر روز
نرخ ساعتی: 24 دلار در ساعت (RECE) و 19.50 دلار در ساعت (ECA)
دسترسی: تمام وقت (7 ساعت در روز) و شیفت های تقسیم شده
محل کار: Avondale CED، خیابان Avondale 171، تورنتو. Brookfield Place CED، 10 Front Street West، تورنتو. Eaton Center CED، میدان ترینیتی 14، تورنتو. Midtown CED، خیابان لیلیان 44، تورنتو؛ رابرتسون هاوس CED، 32 خیابان هیث غربی، تورنتو. EarlyON CFC، 32 Heath Street West، تورنتو

درباره مراکز رشد دوران کودکی ما

در Mothercraft، ما متعهد هستیم که یک تجربه عالی مراقبت از کودک و یادگیری اولیه را برای همه خانواده ها ارائه دهیم. پنج مرکز رشد اولیه ما – واقع در بروکفیلد پلیس، مرکز ایتون، رابرتسون هاوس، میدتاون و آووندیل – برنامه های غنی و تمام روز را برای کودکان 3 ماهه تا 6 ساله ارائه می دهند.

با ساعات طولانی از 7:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه، CED ما از خانواده های پرمشغله حمایت می کند و در عین حال محیطی امن و پرورشی برای کودکان فراهم می کند.

مرکز کودک و خانواده Mothercraft EarlyON (EarlyON CFC) برنامه های بازی و مسابقه را برای کودکان از بدو تولد تا 6 سالگی ارائه می دهد. همچنین با فراهم کردن محیطی امن و دلپذیر برای همه خانواده ها از والدین و مراقبان حمایت می کند.

خلاصه کار

شما به‌عنوان مربی ثبت‌شده در دوران کودکی (RECE) یا دستیار دوران کودکی (ECA)، نقشی حیاتی در شکل‌دهی به رشد ذهن‌های جوان تحت مراقبت ما ایفا خواهید کرد.

مسئولیت ها شامل ایجاد یک محیط امن، پرورشی و محرک، توسعه روابط مثبت و ایمن، کمک به برنامه ریزی و اجرای برنامه و حمایت از وظایف خانه داری در صورت نیاز است.

به عنوان یک RECE یا ECA، شما…

  • برای نیازهای جسمی و عاطفی کودکان مراقبت کنید
  • روابط مثبت و ایمن را ایجاد و تشویق کنید
  • کمک در برنامه ریزی و اجرای برنامه ای برای تحریک رشد کودکان
  • در صورت لزوم از وظایف خانه داری حمایت کنید

شما برای موفقیت آماده خواهید شد اگر…

  • مدرک تحصیلی در دوران کودکی و ثبت نام کالج آموزش ابتدایی (برای داوطلبان RECE)
  • توانایی کار با کودکان در سنین مختلف (از 3 ماه تا 6 سال)
  • راستی آزمایی بخش آسیب پذیر رضایت بخش
  • واکسیناسیون کامل با واکسن شناخته شده در برابر COVID-19
  • ایمن سازی و بررسی های بهداشتی تحت قانون مراقبت از کودک و سال های اولیه
  • گواهی استاندارد C در کمک های اولیه و CPR

به عنوان کاندیدای ایده آل، شما دارای …

  • مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی
  • یک رویکرد منعطف و مشارکتی برای کار با یکدیگر
  • تعهد به ارائه مراقبت های استثنایی برای کودکان
  • دانش قوی از رشد اولیه دوران کودکی

چرا دوست دارید در Mothercraft کار کنید:

مردم ما قلب Mothercraft هستند و ما به خود افتخار می کنیم که فضایی فراگیر ایجاد می کنیم که تیم ما را تشویق می کند تا جایی که کار می کنند دوست داشته باشند!

مراحل بعدی

همین امروز با ارسال رزومه خود به آدرس careers@mothercraft.org اقدام کنید. ما از علاقه شما قدردانی می کنیم و از همه متقاضیان برای ارسال آنها تشکر می کنیم. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که ما فقط با نامزدهای فهرست نهایی تماس خواهیم گرفت.

فکر می کنید کاندیدای عالی هستید اما همه شرایط را برآورده نمی کنید؟ با تمام وجود اعمال شود. ما می خواهیم درخواست شما را بررسی کنیم تا ببینیم آیا شما مناسب هستید یا یک فرصت جایگزین برای شما پیدا کنیم. نقش درستی نیست؟ این پست را با شبکه خود به اشتراک بگذارید

Mothercraft برای نیروی کاری تلاش می کند که منعکس کننده جمعیت های متنوعی باشد که ما حمایت می کنیم. ما از برنامه های حرفه ای واجد شرایط با زمینه های مختلف استقبال می کنیم.

مطابق با قانون دسترسی برای افراد دارای معلولیت انتاریایی (AODA)، Mothercraft تضمین می کند که همه فرآیندهای استخدام فراگیر و بدون مانع هستند. در صورت نیاز به محل اقامت، لطفاً قبل از آمدن به مصاحبه به منابع انسانی اطلاع دهید.

ما متعهد به فرآیند انتخاب و محیط کاری هستیم که فراگیر، منصفانه و در دسترس باشد.

نوع کار: هر روز
برنامه: از دوشنبه تا جمعه
محل کار: شخصا

لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید